Εγγύηση & Service

ΟΡΟΙ ΕΓΓΥΗΣΗΣ MINYA

1. Τα προϊόντα που πωλούνται από το ηλεκτρονικό κατάστημα minya.gr έχουν εγγύηση 2 Χρόνια, η οποία ισχύει από την ημερομηνία αγοράς που αναγράφεται στη νόμιμη απόδειξη αγοράς και ισχύει μόνο με την επίδειξη της.

3. Το ηλεκτρονικό κατάστημα minya.gr δεν υποχρεούται να παρέχει αντικατάσταση προϊόντος εφόσον δεν επιδεχθεί η πρωτότυπη απόδειξη η τιμολόγιο αγοράς.

4. Πριν την παράδοση ενός προϊόντος για επισκευή, ο πελάτης οφείλει να έχει δημιουργήσει αντίγραφα ασφαλείας για τα δεδομένα του και να έχει σβήσει στοιχεία εμπιστευτικού χαρακτήρα ή προσωπικής φύσεως.

5. Ο χρόνος αποπεράτωσης της επισκευής των προϊόντων της MINYA αποφασίζεται αποκλειστικά από τη MINYA και ορίζεται στις 2-14 εργάσιμες ημέρες.

6. Σε περίπτωση αδυναμίας επισκευής του ελαττωματικού προϊόντος η MINYA το αντικαθιστά με άλλο ίδιο ή αντίστοιχων τεχνικών προδιαγραφών ή και διαφορετικού κατασκευαστή.

7. Η εταιρία MINYA δεν ευθύνεται για την εγκατάσταση, παραμετροποίηση, αποκατάσταση καθώς και τις παρενέργειες λογισμικού και λοιπών προγραμμάτων τα οποία δεν εμπορεύεται.

8. Με την ολοκλήρωση της ηλεκτρονικής αγοράς ο πελάτης αποδέχεται ανεπιφύλακτα τους όρους της εγγύησης.

 

Η ΕΓΓΥΗΣΗ ΔΕΝ ΚΑΛΥΠΤΕΙ ΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ

1. Προβλήματα που έχουν προκληθεί από λογισμικό ή άλλο πρόγραμμα καθώς και προβλήματα που έχουν προκληθεί από ιούς.

2. Προβλήματα περιφερειακών συσκευών όπως μπαταρίες, ακουστικά καλώδια, πληκτρολόγια, φορτιστές κ.τ.λ..

3. Μεταφορικά έξοδα από και προς τις εγκαταστάσεις της MINYA εκτός και αν πρόκειται για την υπηρεσία DOA (Dead on Arrival) η ελλατωματικού προιόντων  εντός 14 ημερών

4. Βλάβες που έχουν προκληθεί από κακή χρήση όπως, φθορές, πτώση, ρίψη υγρών, σπασμένα ή αλλοιωμένα μέρη κ.τ.λ.

5. Ξηλωμένες η σπασμένες υποδοχές USB,HDMI, Micro USB, ακουστικών κτλ

6. Σπασμένες, ραγισμένες, ξεκολλημένες / ξηλωμένες οθόνες και επιφάνειες αφής σε κινητά και τάμπλετ.

7. Φουσκωμένες Μπαταρίες

8. Κιτρινίλες στις οθόνες κινητών & ταμπλετ.

9. Βλάβες απο υγρασία (νερό, θαλασσινό νερό, ιδρώτας κτλ) εντός της συσκευής ακόμα και αν η συσκευή ειναι αδιάβροχη με όλους τους δείκτες προστασίας (IP67, IP68 κτλ)

 

Η ΕΓΓΥΗΣΗ ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ ΣΤΙΣ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ:

1. Όταν το προϊόν υποστεί επέμβαση από μη εξουσιοδοτημένο από τη MINYA άτομο.

2. Όταν η βλάβη προέρχεται από κακή συνδεσμολογία, ατύχημα, πτώση, κραδασμούς, έκθεση σε ακραίες θερμοκρασίες, υγρασία, ρίψη υγρών η βυθίσματα σε νερό (θάλλασα, πισίνες κτλ).

3. Όταν το προϊόν υποβάλλεται σε φυσική ή ηλεκτρική καταπόνηση.

4. Όταν το σφάλμα προκύπτει από ηλεκτρολογική συνδεσμολογία που δεν περιγράφεται στο τεχνικό εγχειρίδιο, διακοπή ρεύματος, ηλεκτρικές υπερτάσεις,  κεραυνό,  απώλεια  φάσης,  αυξομείωση  τάσης  ή  τροφοδοσία  τάσης  διαφορετικής  από  την ενδεικνυόμενη.

5. Όταν ο αριθμός κατασκευής, τα διακριτικά σήματα, ο σειριακός αριθμός έχουν αλλοιωθεί, αφαιρεθεί ή καταστραφεί.

6. Όταν το προϊόν χρησιμοποιείται με τρόπο που δεν ορίζεται από τις κατασκευαστικές προδιαγραφές, ή σε απρόβλεπτο για τον κατασκευαστή περιβάλλον.

7. Όταν το πρόβλημα οφείλεται σε προγράμματα ή λογισμικό (πχ. ιούς, custom firmware κτλ.) που μεταβάλλουν τα λειτουργικά χαρακτηριστικά της συσκευής.

8. Όταν η συσκευή έχει ανοιχτεί και έχουνε καταστραφεί τα αυτοκόλλητα ασφαλείας