Επιστροφές & Εγγύηση

ΟΡΟΙ ΕΓΓΥΗΣΗΣ MINYA

1. Τα προϊόντα που πωλούνται από το ηλεκτρονικό κατάστημα minya.gr έχουν εγγύηση 1 έτος, η οποία ισχύει από την ημερομηνία αγοράς που αναγράφεται στη νόμιμη απόδειξη αγοράς και ισχύει μόνο με την επίδειξη της. Τα προϊόντα της εταιρίας Allview έχουν 2 χρόνια εγγύηση επίσημης Ελληνικής αντιπροσωπίας.

2. Οι  μπαταρίες συσκευών έχουν εγγύηση  4 μήνες.

3. Το ηλεκτρονικό κατάστημα minya.gr δεν υποχρεούται να παρέχει αντικατάσταση προϊόντος εφόσον δεν επιδεχθεί η πρωτότυπη απόδειξη η τιμολόγιο αγοράς.

4. Πριν την παράδοση ενός προϊόντος για επισκευή, ο πελάτης οφείλει να έχει δημιουργήσει αντίγραφα ασφαλείας για τα δεδομένα του και να έχει σβήσει στοιχεία εμπιστευτικού χαρακτήρα ή προσωπικής φύσεως.

5. Ο χρόνος αποπεράτωσης της επισκευής των προϊόντων της MINYA αποφασίζεται αποκλειστικά από τη MINYA και ορίζεται στις 2-15 εργάσιμες ημέρες.

6. Σε περίπτωση αδυναμίας επισκευής του ελαττωματικού προϊόντος η MINYA το αντικαθιστά με άλλο ίδιο ή αντίστοιχων τεχνικών προδιαγραφών ή και διαφορετικού κατασκευαστή.

7. Η εταιρία MINYA δεν ευθύνεται για την εγκατάσταση, παραμετροποίηση, αποκατάσταση καθώς και τις παρενέργειες λογισμικού και λοιπών προγραμμάτων τα οποία δεν εμπορεύεται.

8. Με την ολοκλήρωση της ηλεκτρονικής αγοράς ο πελάτης αποδέχεται ανεπιφύλακτα τους όρους της εγγύησης.

 

ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ & ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ

1. Ο τρόπος και τα έξοδα μεταφοράς από και προς το σημείο τεχνικής υποστήριξης της MINYA καθώς και η ενδεχόμενη ασφάλιση των συσκευών είναι επιλογή και ευθύνη του πελάτη.

2. Στην περίπτωση της υπηρεσίας DOA (Dead on Arrival 14 ημερών) η ΜΙΝΥΑ καλύπτει τα έξοδα μεταφοράς από και προς τον πελάτη. Στην περίπτωση αυτή η αποστολή των προϊόντων πρέπει να γίνεται αποκλειστικά με την εταιρία courier ΕΛΤΑ Πόρτα Πόρτα. Η ΜΙΝΥΑ δεν αναλαμβάνει τα έξοδα μεταφοράς από ή προς τον πελάτη αν γίνει χρήση διαφορετικής εταιρίας courier πέραν της ΕΛΤΑ Πόρτα Πόρτα.

3. Σε περίπτωση που κάποιο προϊόν παρουσιάσει βλάβη μετά το πέρας των 14 ημερών, ο πελάτης αναλαμβάνει τα έξοδα μεταφοράς.

 

 

Η ΕΓΓΥΗΣΗ ΔΕΝ ΚΑΛΥΠΤΕΙ ΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ

1. Προβλήματα που έχουν προκληθεί από λογισμικό ή άλλο πρόγραμμα καθώς και προβλήματα που έχουν προκληθεί από ιούς.

2. Προβλήματα περιφερειακών συσκευών όπως μπαταρίες, ακουστικά καλώδια, πληκτρολόγια, φορτιστές κ.τ.λ..

3. Μεταφορικά έξοδα από και προς τις εγκαταστάσεις της MINYA εκτός και αν πρόκειται για την υπηρεσία DOA (Dead on Arrival)

4. Βλάβες που έχουν προκληθεί από κακή χρήση όπως, φθορές, πτώση, ρίψη υγρών, σπασμένα ή αλλοιωμένα μέρη κ.τ.λ.

5. Ξηλωμένες η σπασμένες υποδοχές USB,HDMI, Micro USB, ακουστικών κτλ

6. Σπασμένες, ραγισμένες οθόνες και επιφάνειες αφής σε κινητά και τάμπλετ.

7. Φουσκωμένες Μπαταρίες

 

Η ΕΓΓΥΗΣΗ ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ ΣΤΙΣ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ:

1. Όταν το προϊόν υποστεί επέμβαση από μη εξουσιοδοτημένο από τη MINYA άτομο.

2. Όταν η βλάβη προέρχεται από κακή συνδεσμολογία, ατύχημα, πτώση, κραδασμούς, έκθεση σε ακραίες θερμοκρασίες, υγρασία, ρίψη υγρών η βυθίσματα σε νερό (θάλλασα, πισίνες κτλ).

3. Όταν το προϊόν υποβάλλεται σε φυσική ή ηλεκτρική καταπόνηση.

4. Όταν το σφάλμα προκύπτει από ηλεκτρολογική συνδεσμολογία που δεν περιγράφεται στο τεχνικό εγχειρίδιο, διακοπή ρεύματος, ηλεκτρικές υπερτάσεις,  κεραυνό,  απώλεια  φάσης,  αυξομείωση  τάσης  ή  τροφοδοσία  τάσης  διαφορετικής  από  την ενδεικνυόμενη.

5. Όταν ο αριθμός κατασκευής, τα διακριτικά σήματα, ο σειριακός αριθμός έχουν αλλοιωθεί, αφαιρεθεί ή καταστραφεί.

6. Όταν το προϊόν χρησιμοποιείται με τρόπο που δεν ορίζεται από τις κατασκευαστικές προδιαγραφές, ή σε απρόβλεπτο για τον κατασκευαστή περιβάλλον.

7. Όταν το πρόβλημα οφείλεται σε προγράμματα ή λογισμικό (πχ. ιούς, custom firmware κτλ.) που μεταβάλλουν τα λειτουργικά χαρακτηριστικά της συσκευής.

8. Όταν η συσκευή έχει ανοιχτεί και έχουνε καταστραφεί τα αυτοκόλλητα ασφαλείας

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΟΥ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ

1. Πριν την παράδοση ενός προϊόντος για επισκευή, ο πελάτης οφείλει να έχει δημιουργήσει αντίγραφα ασφαλείας για τα δεδομένα του και να έχει σβήσει στοιχεία εμπιστευτικού χαρακτήρα ή προσωπικής φύσεως διότι όλα τα αρχεία (φωτογραφίες, επαφές, εφαρμογές) ενδέχεται να διαγράφουν.

2.  Μαζί με την απόδειξη - τιμολόγιο αγοράς (φωτοτυπία) μπορείτε να αποστείλετε το δέμα στα στοιχεία που αναγράφει και η απόδειξη αγοράς:

ΕΛ. ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ 80

ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΟΙ  ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

56121

ΤΗΛ 2310742089

3. Ο τρόπος και τα έξοδα μεταφοράς από και προς το σημείο τεχνικής υποστήριξης της MINYA καθώς και η ενδεχόμενη ασφάλιση των συσκευών είναι επιλογή και ευθύνη του πελάτη.

4. Στην περίπτωση της υπηρεσίας DOA (Dead on Arrival 14 ημερών) η ΜΙΝΥΑ καλύπτει τα έξοδα μεταφοράς από και προς τον πελάτη σε κάθε διαφορετική περίπτωση η πελάτης αναλαμβάνει τα έξοδα μεταφοράς

5. Πριν την αποστολή του προϊόντος ο πελάτης οφείλει να συμπληρώσει την παρακάτω φόρμα επιστροφής.

https://www.minya.gr/return